miercuri, 4 iulie 2012

Masca racoritoare cu iaurt si castravete - preparata in casa

Pentru  ca voi v-ati dorit sa vedeti mai multe masti de fata si par preparate in casa, voi incepe sa postez cate una in fiecare saptamana,  in care va arat ingredientele, efectul si voi prepara chiar eu masca sa vedeti cum arata.

Prima mascuta pe care vreau sa v-o arat este una foarte racoritoare, pentru a face fata caldurii de afara.
Este potrivita pentru toate tipurile de ten, in special pentru cel gras si acneic.
Pentru a o prepara avem nevoie de un castravete mic si o lingura de iaurt natural. Pentru un rezultat eficient, va recomand ca ingredientele sa fie de la frigider. Cantitatea pe care eu am preparat-o mi-a ajuns pentru doua masti.




Curatam castravetele si il taiem rondele, dupa care il punem impreuna cu iaurtul in blender, pana se face un amestec omogen. 

 


La sfarsit, amestecul arata cam asa. Nu foarte placut, insa efectul pe care il are merita mirosul si aspectul :D


Aplicati pe toate fata folosind un disc demachiant si lasati sa actioneze 15-20 de minute. Dupa care puteti clati  cu apa rece si stergeti usor tamponand cu prosopul.

Cum actioneaza: 
-pentru ca folosim ingrediente reci, ajutam la accelerarea circulatiei sangvine
-castravetele ajuta la inchiderea porilor, reducerea inflamatiilor si a punctelor negre si purificarea tenului
-iaurtul este bun deoarece calmeaza tenul sensibil, trateaza excesul de sebum, curata porii, revitalizeaza tenul si previne acneea



Dupa uscare eu am folosit spray ul cu oxigen Oxygen Boost de la Oriflame pentru a avea un efect de racorire si mai pronuntat, dupa care am aplicat nelipsita crema hidratanta de zi.


Sper sa reusiti si voi sa va racoriti cu ajutorul acestei masti usor de preparat, cu ingrediente la indemana si care cu sigurana va va racori tenul in aceste zile toride.

Cu drag, Bee

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu

Welcome

Intregul text de pe aceasta pagina, cu expectia celui cu sursa citata, imi apartine. Cu exceptia bannerului, toate pozele sunt poze personale.
Nu imi asum raspunderea pentru alte manifestari ale celor prezentate de mine, intrucat trebuie luate in considerare trasaturi personale si factori multipli.

miercuri, 4 iulie 2012

Masca racoritoare cu iaurt si castravete - preparata in casa

Pentru  ca voi v-ati dorit sa vedeti mai multe masti de fata si par preparate in casa, voi incepe sa postez cate una in fiecare saptamana,  in care va arat ingredientele, efectul si voi prepara chiar eu masca sa vedeti cum arata.

Prima mascuta pe care vreau sa v-o arat este una foarte racoritoare, pentru a face fata caldurii de afara.
Este potrivita pentru toate tipurile de ten, in special pentru cel gras si acneic.
Pentru a o prepara avem nevoie de un castravete mic si o lingura de iaurt natural. Pentru un rezultat eficient, va recomand ca ingredientele sa fie de la frigider. Cantitatea pe care eu am preparat-o mi-a ajuns pentru doua masti.




Curatam castravetele si il taiem rondele, dupa care il punem impreuna cu iaurtul in blender, pana se face un amestec omogen. 

 


La sfarsit, amestecul arata cam asa. Nu foarte placut, insa efectul pe care il are merita mirosul si aspectul :D


Aplicati pe toate fata folosind un disc demachiant si lasati sa actioneze 15-20 de minute. Dupa care puteti clati  cu apa rece si stergeti usor tamponand cu prosopul.

Cum actioneaza: 
-pentru ca folosim ingrediente reci, ajutam la accelerarea circulatiei sangvine
-castravetele ajuta la inchiderea porilor, reducerea inflamatiilor si a punctelor negre si purificarea tenului
-iaurtul este bun deoarece calmeaza tenul sensibil, trateaza excesul de sebum, curata porii, revitalizeaza tenul si previne acneea



Dupa uscare eu am folosit spray ul cu oxigen Oxygen Boost de la Oriflame pentru a avea un efect de racorire si mai pronuntat, dupa care am aplicat nelipsita crema hidratanta de zi.


Sper sa reusiti si voi sa va racoriti cu ajutorul acestei masti usor de preparat, cu ingrediente la indemana si care cu sigurana va va racori tenul in aceste zile toride.

Cu drag, Bee

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu

Pentru  ca voi v-ati dorit sa vedeti mai multe masti de fata si par preparate in casa, voi incepe sa postez cate una in fiecare saptamana,  in care va arat ingredientele, efectul si voi prepara chiar eu masca sa vedeti cum arata.

Prima mascuta pe care vreau sa v-o arat este una foarte racoritoare, pentru a face fata caldurii de afara.
Este potrivita pentru toate tipurile de ten, in special pentru cel gras si acneic.
Pentru a o prepara avem nevoie de un castravete mic si o lingura de iaurt natural. Pentru un rezultat eficient, va recomand ca ingredientele sa fie de la frigider. Cantitatea pe care eu am preparat-o mi-a ajuns pentru doua masti.




Curatam castravetele si il taiem rondele, dupa care il punem impreuna cu iaurtul in blender, pana se face un amestec omogen. 

 


La sfarsit, amestecul arata cam asa. Nu foarte placut, insa efectul pe care il are merita mirosul si aspectul :D


Aplicati pe toate fata folosind un disc demachiant si lasati sa actioneze 15-20 de minute. Dupa care puteti clati  cu apa rece si stergeti usor tamponand cu prosopul.

Cum actioneaza: 
-pentru ca folosim ingrediente reci, ajutam la accelerarea circulatiei sangvine
-castravetele ajuta la inchiderea porilor, reducerea inflamatiilor si a punctelor negre si purificarea tenului
-iaurtul este bun deoarece calmeaza tenul sensibil, trateaza excesul de sebum, curata porii, revitalizeaza tenul si previne acneea



Dupa uscare eu am folosit spray ul cu oxigen Oxygen Boost de la Oriflame pentru a avea un efect de racorire si mai pronuntat, dupa care am aplicat nelipsita crema hidratanta de zi.


Sper sa reusiti si voi sa va racoriti cu ajutorul acestei masti usor de preparat, cu ingrediente la indemana si care cu sigurana va va racori tenul in aceste zile toride.

Cu drag, Bee

0 comentarii:

Trimiteţi un comentariu

© Bee Beauty, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena